Recenzija se sadržajem i oblikom priprema prema za to predviđenom obrascu koji možete preuzeti u PDF ili MS Word formatu.
ABSTRACT
Pro-Reliability Solutions (PRS) have developed a powerful and innovative online digital platform called AssetCoreXL that integrates essential reliability engineering tools to your plant assets whilst creating a living program over the life cycle. AssetCoreXL aligns Enterprise Asset Management (EAM) systems to core reliability data that resultantly transforms qualitative decisions to quantitative predictions through data analytics.
To manage change, actual live data from the EAM system (CMMS, Process Intelligence (PI) , Condition Monitoring (CM) databases) is collected over time and subsequently used to interpret component failure characteristics within the data analytics module and in turn make the correct decisions to improve plant reliability.
The following presentation will provide attendees an insight on the benefits of a data driven decision making process during a live demonstration and highlight how data analytics of asset performance data is used to create a living program combining the following methodologies.
Hrvoje Turkulin (1960) redoviti je profesor u trajnom zvanju Sveučilišta u Zagrebu, Fakulteta šumarstva i drvne tehnologije, gdje predaje kolegije vezane uz uporabu drva u graditeljstvu.
Kao gostujući znanstvenik ili profesor djelovao je u Institut für Holzforschung Tehničkog sveučilišta u Münchenu (TUM), Njemačka, u više navrata u Building Research Establishment (BRE) u Watfordu, V. Britanija kao i u švicarskom saveznom EMPA institutu (Dübendorf, Švicarska), te na Universitá degli Studi della Basilicata u Potenzi (Italija). Bio je voditelj tri međunarodna i više nacionalnih znanstvenih projekata u oblasti uporabe drva za graditeljstvo.
Osnivač je i voditelj akreditiranog Laboratorija za drvo u graditeljstvu (LDG) Fakulteta šumarstva i drvne tehnologije. Član je više međunarodnih i nacionalnih znanstvenih ili strukovnih udruga, organizacijskih odbora konferencija, tehničkih normizacijskih odbora. Ovlašteni je sudski vještak drvne tehnologije, bavi se stručnim prevođenjem i izdavaštvom.
Najvažnije područja istraživanja Hrvoja Turkulina su mehanizmi osiguranja postojanosti drva i trajnosti drvnih proizvoda za gradnju; povećanja kvalitete lijepljenja, vanjske zaštite i površinske obrade, te razvoj ovih proizvoda kao i metoda ispitivanja njihove kakvoće. Objavio je stotinjak radova, tri znanstvene i nekoliko stručnih brošura. Najvažnija mu je ambicija promocija primjene drva za gradnju te suradnja s arhitektima i građevinarima na povećanju opsega i kvalitete primjene drva u graditeljstvu.
ABSTRACT
Old timber structures, particularly those in cultural heritage, require a delicate and elaborate survey and evaluation of wood condition in order to establish the species’ properties, the risk of biological damage, the load bearing capacity and the adequacy of technical detailing.
The article presents the methodology used in determination of old wood properties and selected results on examples of Croatian historic structures during restoration processes after earthquakes in 2020.
SAŽETAK
Stare građevine od drva, pogotovo one koje predstavljaju zaštićena kulturna dobra, zahtijevaju delikatan pregled i detaljno razrađenu procjenu stanja drva da bi se ustanovila svojstva vrste drva, rizik biološke štete, svojstva nosivosti i primjerenost tehničkih detalja.
Članak predstavlja metodologiju koja se rabi u određivanju stanja staroga drva i prikaz odabranih rezultata na primjerima Hrvatskih povijesnih građevina tijekom postupaka obnove nakon potresa u 2020.
Hrvoje Turkulin (1960) redoviti je profesor u trajnom zvanju Sveučilišta u Zagrebu, Fakulteta šumarstva i drvne tehnologije, gdje predaje kolegije vezane uz uporabu drva u graditeljstvu.
Kao gostujući znanstvenik ili profesor djelovao je u Institut für Holzforschung Tehničkog sveučilišta u Münchenu (TUM), Njemačka, u više navrata u Building Research Establishment (BRE) u Watfordu, V. Britanija kao i u švicarskom saveznom EMPA institutu (Dübendorf, Švicarska), te na Universitá degli Studi della Basilicata u Potenzi (Italija). Bio je voditelj tri međunarodna i više nacionalnih znanstvenih projekata u oblasti uporabe drva za graditeljstvo.
Osnivač je i voditelj akreditiranog Laboratorija za drvo u graditeljstvu (LDG) Fakulteta šumarstva i drvne tehnologije. Član je više međunarodnih i nacionalnih znanstvenih ili strukovnih udruga, organizacijskih odbora konferencija, tehničkih normizacijskih odbora. Ovlašteni je sudski vještak drvne tehnologije, bavi se stručnim prevođenjem i izdavaštvom.
Najvažnije područja istraživanja Hrvoja Turkulina su mehanizmi osiguranja postojanosti drva i trajnosti drvnih proizvoda za gradnju; povećanja kvalitete lijepljenja, vanjske zaštite i površinske obrade, te razvoj ovih proizvoda kao i metoda ispitivanja njihove kakvoće. Objavio je stotinjak radova, tri znanstvene i nekoliko stručnih brošura. Najvažnija mu je ambicija promocija primjene drva za gradnju te suradnja s arhitektima i građevinarima na povećanju opsega i kvalitete primjene drva u graditeljstvu.
Paul Daugalis has worked in the fields of Engineering, Construction and Maintenance for the past 25 years throughout Australia, Europe and the Middle East. He has worked heavily in oil and gas, mining, utilities, rail and more recently in the building industry. With his experience across whole of asset life from concept to disposal, he has focused on establishing a career within Physical Asset Management (ISO55000) and recently held the position of Chairman of the European Asset Management Committee (EAMC), represented Europe on the Global Forum of Maintenance and Asset Management (GFMAM) and remains the Chairman of Lithuanian Maintenance Engineering Association (LTPIA).
Paul started his career as a Reliability Engineer working for Exxon Mobil in South Australia (1993) and progressed rapidly into management roles leading an onshore gas production facility in New Zealand for Shell Todd Oil Services in 1999. Further advances in his career lead to executive roles in Asset Management for Transfield Services (largest outsourcing company for maintenance and engineering in southern hemisphere) by 2005.
In 2007 he relocated to Europe to setup a company for a leading global Asset Management consultancy to transfer gained knowledge and broaden his global experiences. In 2011 he was employed as Managing Director for TP Engineering and in 2013 was headhunted to setup and run an engineering design and construction company for Norway from scratch.
Currently he is the Managing Director for Pro-Reliability Solutions in the Middle East with reliability improvement projects in the mining and oil and gas sectors throughout Africa and GCC regions. He is the lead developer of AssetCoreXL which has been a fundament of his many years of experience culminating into this latest online innovative software platform.
ABSTRACT
With the increasing complexity of technical systems and the rising costs of their development, construction, operation and maintenance, the reliability and availability of systems are recognized as important factors for the quality of the entire process.
This is especially important for systems whose failure can cause large economic losses or endanger human safety. The focus is on the performance assessment indexes: reliability, availability, maintainability, and safety (RAMS). RAMS is a generic term for the analysis performed in the early phases of an industrial or construction project.
With the improved RAMS processes and tools, we can optimize equipment life cycle costs, resulting in global trade-offs between reliability, maintainability, and logistical support allocation to meet the dependability and safety requirements.
ABSTRACT
With the advent of Industry 4.0. and new European strategy for a globally competitive digital and green industry maintenance becoming one of the company’s business functions undergoing significant changes.
The presentation will present a new Maintenance Model fromthe application of Culis strategy-operational methodology.
ABSTRACT
The strong earthquakes that occurred in 2020 in Zagreb, and then in Petrinja, made up the sum. estimated damage of HRK 128 billion. At the same time, they reminded us that we live in an earthquake area where earthquakes up to twenty times stronger than these can occur. There have been no strong earthquakes in the Republic of Croatia for too long, and the old buildings have not been fortified or properly maintained for decades.
The lack of systematic programs that would encourage the strengthening of the construction of buildings built by the beginning of the 20th century and their poor maintenance, and unsettled property relations have contributed to the constant neglect of buildings. At the end of 2020, the Long-Term Strategy for the Renewal of the State Construction Fund until 2050 was adopted.
The main goal of the Long-Term Strategy, based on the established economic and energy optimal model of building renovation, is to identify effective measures for long-term promotion of cost-effective integrated renovation of the National Construction Fund of the Republic of Croatia by 2050, including all buildings. Integral reconstruction includes: overall decarbonization, promotion of urban sustainability, electromobility and fire and risk protection from increased seismic activity
Joel Levitt dugogodišnji je savjetnik za upravljanje održavanjem u industriji, što uključuje zračne luke, postrojenja za preradu hrane, bolnice, proizvodnju visoke tehnologije, željezničke pruge, komunalne usluge, primarni metal, skladištenje, rudarstvo, sveučilišta, školski sustavi, vojsku, državne institucije. Dugogodišnji je predsjednik Springfield Resursa Ltd, SAD, te trener suvremenih metoda održavanja za sveučilišta diljem SAD-a i Kanade.
Levitt je diplomirani inženjer računarstva i informacijskih znanosti. Godinama se usavršavao na područjima novih IT tehnologija, sigurnosti i održavanja tehničkih sustava. Obučio je više od 17.000 stručnjaka za održavanje u 26 zemalja. Pri tome je 98 % sudionika ocijenilo treninge vrlo dobro ili izvrsno. Levitt je bio govornik na nacionalnim sastancima AFE, IMC, Maximo World, NAWGA itd.
Također je bio direktor za međunarodne projekte za inženjerstvo životnog ciklusa 2013. – 2016. te direktor za projekte pouzdanosti za Reliabilityweb. Njegovi projekti i znanstveni rad obuhvaćaju problematiku iz područja revizije održavanja, certifikacije upravljanja održavanjem, PM/PdM trening, nadogradnja vještina supervizora održavanja, konzalting pri odabiru CMMS-a, obuku za provedbu CMMS-a, obuku i implementaciju TPM-a, upravljanje zalihama, projekti racionalizacije i smanjenja troškova poslovanja itd. Tijekom bogate karijere surađivao je s brojnim gradovima (Town of Islip, Village of Babylon) te poznatim tvrtkama (JFK Airport, Fed Ex, BFI, BP, Pepsi Co). Obavio je inspekcije servise 100 milijuna dolara vrijedne opreme Gelco Leasinga, Lykes Brothers Shippinga, dizajnirao i implementirao automatizaciju procesa održavanja naftnog terminala BP-a (30.000 barela nafte dnevno) s kontrolom rada tehničkih sustava i računovodstvom.
Član je odbora brojnih američkih udruženja povezanih s održavanjem tehničkih sustava, implementacije normi, školovanja i certifikacije. Napisao je niz publikacija među kojima su Managing Factory Maintenance, Handbook of Maintenance Management, Internet Guide for Maintenance Management, Maintenance Planning, Scheduling and Coordination, Managing Maintenance Shutdowns, Turnarounds and Outages, Complete Guide to Preventive and Predictive Maintenance, itd.
SAŽETAK
Sa sve većom složenošću tehničkih sustava i sve većim troškovima njihovog razvoja, izgradnje, rada i održavanja, pouzdanost i dostupnost sustava prepoznati su kao važni čimbenici za kvalitetu cjelokupnog procesa.
Posebno su važni sustavi čiji kvar može uzrokovati velike ekonomske gubitke ili ugroziti sigurnost ljudi. Fokus je na indeksima procjene učinka: pouzdanost, dostupnost, mogućnost održavanja i sigurnost RAMS. RAMS je generički izraz za analizu koja se izvodi u ranim fazama industrijskog ili građevinskog projekta.
UZ poboljšanje RAMS procese i alate , možemo optimizirati troškove životnog ciklusa opreme što rezultira globalnim kompromisima između pouzdanosti, mogućnosti održavanja i raspodjele logističke podrške u skladu sa zahtjevima pouzdanosti i sigurnosti.
SAŽETAK
U uvjetima pojave Industrije 4.0 te nove europske strategije za globalno konkurentsku, digitalnu i zelenu industriju, održavanje postaje jedna od poslovnih funkcija poduzeća koja prolazi kroz značajne promjene.
U prezentaciji će biti predstavljen novi model Održavanja proizišao iz primjene strateško-operativne metodologije Culis.
SAŽETAK
Snažni potresi koji su se dogodili 2020. godine u Zagrebu, pa zatim u Petrinji, napravili su ukupnu procijenjenu štetu od 128 milijardi kuna. Ujedno, podsjetili su nas da živimo na trusnom području na kojem se mogu pojaviti potresi s intenzitetom koji je i do dvadest puta jači od ovih.
Previše dugi period nije bilo snažnih potresa u Republici Hrvatskoj i stare zgrade se nisu kroz više desetljeća pojačavale niti primjereno održavale. Ne postojanje sustavnih programa kojima bi se poticalo pojačanje konstrukcije zgrada građenih do početka 20. st. i njihovo slabo održavanje, te ne sređeni imovinski odnosi doprinosili su stalnom zapuštanju zgrada.
Krajem 2020. godine, usvojena je Dugoročna strategija obnove nacionalnog fonda zgrada do 2050. godine. Glavni je cilj Dugoročne strategije, na osnovu utvrđenog ekonomsko-energetski optimalnog modela obnove zgrada, identificirati djelotvorne mjere za dugoročno poticanje troškovno učinkovite integralne obnove nacionalnog fonda zgrada Republike Hrvatske do 2050. godine, koji obuhvaća sve zgrade stambenog i nestambenog sektora. Integralna obnova obuhvaća: sveukupnu dekarbonizaciju, promicanje održivost urbanih sredina, elektromobilnost te zaštitu od požara i rizika od pojačane seizmičke aktivnosti.
SVEUČILIŠNO OBRAZOVANJE
PROFESIONALNA KARIJERA
Prof. dr. sc. Nedeljko Štefanić rođen je 17. kolovoza 1958. godine u Osijeku. Diplomirao je 1985. na Fakultetu strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Zagrebu, doktorirao je 1997., a godine 2010. promoviran je u zvanje redovitog profesora na istom je fakultetu.
Prof Štefanić u više poduzeća vodi projekte informatizacije proizvodnje i unapređenja poslovanja te djeluje kao konzultant za strateški i operativni menadžment. Stručno se usavršavao u Toyota Motor Company u Japanu te u Massachusetts Institute of Technology iz područja Lean menadžmenta.
Suosnivač je i predsjednik Lean menadžment inicijative od 2009. godine.
Tijekom znanstvene i stručne djelatnosti ostvario je niz poslovnih uspjeha na projektima unapređenja poslovanja proizvodnih i poslovnih sustava kroz primjenu metoda i alata industrijskog inženjerstva poput Lean proizvodnje, zelene proizvodnje, Industrije 4.0, Kaizena.
Od 2015 radi na području razvoja i uvođenja Industrije 4.0 u proizvodna i uslužna poduzeća Republike Hrvatske, a od 2016. voditelj je radne skupine za digitalizaciju industrije Republike Hrvatske.
Uz ostale aktivnosti voditelj je projekta stvaranja prometnih klastera za Grad Zagreb, Zagrebačku županiju i Krapinsko-zagorsku županiju. Samostalno ili sa suradnicima objavio je na desetke publikacija, skripti i znanstvenih radova. Govori engleski, njemački i španjolski jezik.
Prof. dr. sc. Igor Kuzle was born in 1967 in Požega. He had graduated in 1991 at the Faculty of Electrical Engineering and Computing at the University of Zagreb. He is Authorized Electrical Engineer since 1999 and PhD in 2002.
In 1992 he worked at the Institute for High Voltage and Energy. He participated in the work of several faculty bodies. Since 2014 he is an university professor and head of the Institute for High Voltage and Energy at the Faculty of Electrical Engineering and Computing at the University of Zagreb.
His field of research is regulation, dynamics and maintenance of EES elements, integration of renewable energy sources and advanced power grid.
He has published a university textbook on the Electricity Market, two high school textbooks and more than 200 scientific and professional papers.
He is a member of the editorial board of twelve international scientific journals, of which the Associate Editor is in three journals. He has participated in the organization and work of a number of international conferences and workshops, and was co-organizer and /or chairman of IEEE EUROCON, European Energy Market and PAC World. For conferences and for the needs of economy and education, he has given countless lectures, and seminars.
He is also educator for the European Maintenance Managers Certification, organized by HDO (Croatian Maintenance Society) under the EFNMS program.
Prof. dr. sc. Nedeljko Štefanić was born on August 17, 1958 in Osijek. Graduated in 1985 at the Faculty of Mechanical Engineering and Naval Architecture of the University of Zagreb, he received his doctorate in 1997 and in 2010 he was promoted to full professor at the same faculty.
Prof. Štefanić runs several projects in IT manufacturing and business improvement and acts as a consultant for strategic and operational management. He has been expertly trained at Toyota Motor Company in Japan and at the Massachusetts Institute of Technology in the Lean Management area.
He is also co-chaired by the Lean Management Initiative since 2009.
During scientific and professional activities, he has achieved a number of business successes in projects to improve the business operations of manufacturing and business systems through the application of methods and tools of industrial engineering such as Lean Manufacturing, Green Manufacturing, Industry 4.0, Kaizen.
Since 2015 he has been working in the field of the development and introduction of Industry 4.0 in the production and service enterprises of the Republic of Croatia, and since 2016 he is the head of the Croatian Industrialization Working Group. In addition to other activities, he is the head of the project to create traffic clusters for the City of Zagreb, Zagreb County and Krapina-Zagorje County. He has published dozens of publications, scripts and scientific papers alone or with his associates. He speaks English, German and Spanish.
1980 to present: President of Springfield Resources
Joel Levitt is Maintenance Management Consultant in a wide variety of industries including airports, food processing plants, hospitals, high tech manufacturing, railroads, utilities, primary metal, warehousing, mining, universities, school systems, military, government, etc.
Maintenance trainer for universities throughout the US and Canada. He has trained over 17,000 maintenance professionals in 26 countries in 600+ sessions. 98% of participants rated the training very good or excellent. Mr. Levitt has been a speaker at National meetings of AFE, IMC, Maximo World, NAWGA, and others. Projects include: Maintenance Audit, Maintenance Manager Certification, PM/PdM training, Planning and scheduling training and coaching, Shutdown Auditing, Upgrading maintenance supervisor skills, Helping choose CMMS, Cost reduction projects etc.
Mr. Levitt also served as Director for International Projects for Life Cycle Engineering from 2013-2016
He was also Director for Reliability projects for Reliabilityweb.
As President of Springfield Resources, Mr. Levitt served as a Senior consultant to Computer Cost Control Corp. Assisted the companies’ president design, market, install computerized maintenance management systems to major organizations including Town of Islip, Village of Babylon, Triangle Maintenance (JFK Airport), Fed Ex, BFI, etc.
Provided source inspection services for over $100 million worth of equipment Gelco Leasing, Zim Container Lines and Lykes Brothers Shipping. Designed, installed and provided 24 hr service coverage for BP 30,000 barrel/day oil terminal including complete automation with rack control, accounting, inventory control. Designed Railroad fuel security & accounting system for Conrail, design was adopted by the American RR Association as the recommended standard for the industry Marketed and installed 50 computerized refueling sites with technology licensed from the UK throughout Northeastern US for organizations such as Frito Lay, MacArthur Airport, Pepsi Co., Chester Water Co. etc.
Prof. dr. sc. Igor Kuzle rođen je 1967. godine u Požegi. Diplomirao je 1991. na Fakultetu elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu. Magistrirao je 1997., ovlašteni je inženjer elektrotehnike od 1999. a doktorirao je 2002. godine.
Godine 1992. zaposlio se na Zavodu za visoki napon i energetiku Sudjelovao je u radu više fakultetskih tijela. Od 2014. je redoviti profesor i predstojnik Zavoda za visoki napon i energetiku Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu.
Područje istraživanja su mu regulacija, dinamika i održavanje elemenata EES-a, integracija obnovljivih izvora energije te napredne elektroenergetske mreže.
Objavio je sveučilišni udžbenik Tržište električne energije, dva srednjoškolska udžbenika te više od 200 znanstvenih i stručnih radova.
Član je uredničkog odbora dvanaest međunarodnih znanstvenih časopisa od kojih je izvanredni urednik (engl. Associate editor) u tri časopisa. Sudjelovao je u organizaciji i radu većeg broja međunarodnih konferencija i radionica, te je bio je suorganizator i/ili predsjedavajući konferencija IEEE EUROCON, European Energy Market, i PAC World. Na konferencijama te za potrebe privrede i edukacije održao je nebrojena izlaganja, predavanja i seminare.
Predavač je na edukaciji za Europskog stručnjaka upravljanja održavanjem u organizaciji HDO-a po programu EFNMS-a.
Please contact us for your Contract for bronze, silver or gold member