Digitalizacija (aktivnosti) u održavanju i gospodarenju imovinom

2 lipnja, 2020
webinar.jpg?fit=846%2C496&ssl=1

Hrvatsko društvo za održavanje i upravljanje tehničkim sustavima i infrastrukturom organizira i poziva Vas na besplatni webinar:
Digitalizacija (aktivnosti) u održavanju i gospodarenju imovinom u četvrtak 18. lipnja 2020. u 10:00 sati

Uspješnost tržišno orijentiranih proizvodnih ili uslužnih poduzeća temelji se na optimiranju svih poslovnih procesa u koje se ubraja Upravljanje imovinom

Vremenski najdulji proces koji spada u Upravljanje imovinom svakako je održavanje. Održavanje, odnosno investiranje u raspoloživost opreme, generira troškove vlastitih djelatnika, rezervnih dijelova, vanjskih usluga, zakonskih obaveza i slično, koje treba planirati, pratiti i smanjiti na najnižu razinu bez negativnog utjecaja na raspoloživost i pouzdanost korištene opreme. Ako se radi o manjem broju jedinica imovine i održavatelja koji se o njoj brinu, aktivnosti održavanja i troškove nije teško pratiti. Kod većeg broja tehničkih sustava i druge imovine i djelatnika tablice i zapisi o održavanju postaju nepregledni, podaci se teško i dugotrajno prikupljaju, a analize uspješnosti koje su temelj optimiranja nije moguće izraditi u pravo vrijeme. Upravljanje imovinom i održavanjem postaje neizvedivo bez korištenja računalnih programa koji služe kao potpora Upravljanju imovinom odnosno Upravljanju održavanjem. Ovi računalni programi (sustavi) poznati su pod engleskim imenima AMS – Asset management software i CMMS – Computerised maintenance management software. Razvoj ovih softvera pokazuje da je prvo nastao CMMS koji je nadogradnjom prerastao u AMS.

Ovaj webinar namijenjen je održavateljima koji još ne koriste CMMS ili AMS kao i onima koji još istražuju mogućnosti softvera iz ove grupe, a kojega već koriste. Kroz prezentiranje teorijske podloge i primjere iz prakse nastojat ćemo što preciznije odgovoriti na pitanja, što su CMMS odnosno AMS, zašto ih koristiti, koji su kriteriji za odabir CMMS-a, koje analize možemo koristiti za optimiziranje procesa održavanja, isplati li se ugovoriti cloud rješenje i drugo.


Pridružite nam se i saznajte odgovore na pitanja

  • Koje su kljucne mogućnosti i benefiti informacijskih sustava u održavanju?
  • Koji su aktualni izazovi u digitalnoj transformaciji poslovanja i procesima održavanja?
  • Kako odabrati “pravi” CMMS sustav?
  • Što je sve potrebno za uvođenje CMMS sustava?
  • Zašto odabrati cloud ili on-premise rješenje?
  • Koji su ključni koraci za uspješno uvođenje CMMS sustava?


Kome je seminar namijenjen

  • rukovodstvu tvrtki – pogotovo proizvodnih tvrtki
  • rukovoditeljima održavanja
  • rukovoditeljima kontrolinga, inženjeringa, nabave, financija, proizvodnje, kvalitete
  • vlasnicima i održavateljima imovine
  • dizajnerima sustava (fizičke imovine i IT sustava).


Predviđeno trajanje

18.06.2020., 10:00-11:00h

Predavači i sudionici online panel diskusije


Moderator i predavač


Prijave i pristojbe

Registracija sudionika: prijaviti se možete na ovoj adresi
Pristojbe: besplatno (ograničeno za 100 sudionika)


Dodatne informacije i obavijesti

tel: 098 477 217 , e-mail: hdo@hdo.hr ili dfrkovic@hdo.hr
tel: 098 853 488, e-mail: josko.ivankov@qcodeit.com

KONTAKT

Hrvatsko društvo održavatelja

Obratite nam se na sljedeće kontakt podatke
+38598477217

hdo.hr

hdo@hdo.hr
LOKACIJA

Berislavićeva 6

10000 Zagreb, Hrvatska